Google analytics Toestaan Niet toestaan

• DVS-TV & DVS-Video

• Top-en Hoofdsponsors
  • Eerstvolgende wedstrijd

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!

Bij thuiswedstrijden van DVS’33 Ermelo geldt het volgende protocol:

- Mediavertegenwoordigers van de bezoekende club en van lokale, regionale of landelijke media zijn van harte welkom op ons sportpark. Hiervoor dienen zij alleen een accreditatie aan te vragen in de week voorafgaand aan de wedstrijd door middel van het invullen van dit formulierNa een positieve beoordeling zal een bevestiging verstuurd worden. Graag voor ieder individu een aparte aanvraag indienen.

- Op wedstrijddagen mogen geaccrediteerde bezoekers zich melden bij de dienstdoende steward onder aan de trap van de nieuwbouw. Hij zal u vervolgens begeleiden naar de persruimte in de bestuurskamer. Hier kunt u zich melden bij persverantwoordelijke Dirk van Panhuis.

- Aanmelding vooraf wordt zeer op prijs gesteld. Uiteraard is het altijd mogelijk om u zich op de wedstrijddag alsnog te melden.

- De persruimte is op wedstrijddagen geopend tussen 13.45 uur en 18.00 uur en u kunt hier gebruik maken van onze faciliteiten.

- In de persruimte verkrijgt u uw perspas (deze dient zichtbaar gedragen te worden), en de fotografen en cameraploegen hun hesje.

- DVS’33 Ermelo beschikt over één analoge telefoonlijn voor radioverslaggeving.

- Tevens kunt u in deze ruimte de opstellingen en ons programmaboekje verkrijgen.

- DVS’33 Ermelo beschikt voor de schrijvende pers en vertegenwoordigers van de radio over een aantal schrijftafels. Indien de belangstelling groter is dan het aantal beschikbare schrijftafels, dan geldt de volgende regel:
1. De schrijvende pers van DVS’33 Ermelo heeft als eerste recht op de schrijftafels.
2. De resterende vrije plaatsen zullen worden verdeeld op volgorde van aanmelding en in goed overleg.

- DVS’33 Ermelo beschikt over een video-platform voor 2 TV-ploegen. Indien de belangstelling groter is dan het aantal beschikbare plaatsen, dan geldt de volgende regel:
1. De filmploeg van DVS’33 Ermelo en de filmploeg van de bezoekende vereniging hebben het eerste recht op het videoplatform.
2. Overige filmploegen krijgen in goed overleg met de persverantwoordelijke een andere plek toegewezen.

- Het hesje voor cameraploegen en fotografen dient gedragen te worden bij het betreden van het veld. Fotografen dienen de aanwijzingen van de steward over de toegestane posities op het veld op te volgen. In de regel is dit binnen de reclameborden, achter de achterlijn, ter zijde van de doelen.

- De spelerstunnel kan vlak voor de wedstrijd, bij aanvang en afloop van de rust, en na afloop van de wedstrijd korte tijd zijn afgesloten, om het arbitrale trio, spelers en staf vrije doorgang te verlenen.

- In de spelerstunnel zullen na afloop ook de interviews met spelers en trainers gehouden worden. Het staat de pers vrij om spelers, staf en bestuursleden te interviewen, zonder voorafgaande toestemming of aanvraag. In bijzondere omstandigheden kan hier vanaf worden geweken. In dat geval dienen de aanwijzingen van DVS’33 Ermelo te worden opgevolgd.

- De interviews voor (club)-televisie dienen verplicht plaats te vinden voor de backdrop. De positie van deze backdrop is afhankelijk van de weersomstandigheden.

- DVS’33 Ermelo beschikt over een snel WIFI-netwerk. Er is een open netwerk, een netwerk voor vrijwilligers en een netwerk speciaal voor de pers. In de persruimte ontvangt u, indien gewenst, het wachtwoord voor één van de netwerken.

- De persvoorlichter, Dirk van Panhuis, is te bereiken via [email protected]